Nya krämpor!

Eller nya och nya - det verkar som om förfallet på handfronten fortskrider oroväckande fort. Har ett par-tre morgnar nu känt av bägge händerna. Eh...alltså...jag brukar inte vara förlamad i händerna normalt sett heller, utan jag menar känna av reumatismen-artrosen-whateverthefuckitis. Har fått veckla ut händerna och känt mig stel som en vandrande pinne. Inga liknelser i övrigt. Tyvärr.

Maken och Låssmeden tyckte att jag skulle smörja in finnarna med Vanolen. De hade de tydligen och gjorde rent vapen med i det militära. Eller hur det nu var. Låssmeden hävdade att händerna blev vita om man fick Vanolen på dem. Det är kanske det Michael Jackson har hållit på med? Kan ingen tipsa honom om andra finnmedel istället? Jessica Almenäs (ni vet hon äckligt snygga och käcka) tipsade om Alsolsprit. Det funkade faktiskt ganska bra på ryggen, men det vill ju till att man har nån jourhavande medmänniska som kan hjälpa en. Tvivlar på att min jourhavande medmänniska vill smörja in mig med Vanolen. Han vill nog hellre smörja in mig med den där goda cremen tomten kom med. Fast den hjälper inte mot finnarna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför inte prov med Tomte krämen... mutaa maken med tt han får använda den sen... Du vet lite fulspel ;) Kram

2008-01-13 @ 14:12:56
URL: http://ensingelmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0